Met SecretariA blijft u bereikbaar en kunt u snel acteren!
We zitten met zijn allen in de coronacrisis. Wat ons nog te wachten staat weet niemand. Door die onzekerheid moeten ook bedrijven zich op alles voorbereiden. Er komt extra druk op de klantenservice en het ziekteverzuim kan oplopen. SecretariA zorgt ervoor dat bedrijven zich in deze lastige tijden over één zaak in ieder geval geen zorgen hoeven te maken: hun bereikbaarheid. Deze is en blijft onder alle omstandigheden gegarandeerd!
SecretariA ‘in the cloud’
Meteen toen de berichten over COVID-19 virus ook in Nederland serieus werden, startte SecretariA een grootschalige operatie op die er voor zorgde dat inmiddels 90% van de medewerkers van het contactcenter een thuiswerkplek heeft. Volgende week zal 100% van onze medewerkers ‘in the cloud’ werken. Met dank aan onze leveranciers Frontline en Powerchip!
In deze lastige tijden willen wij optimale bereikbaarheid en flexibiliteit bieden.
Omdat wij als geen ander weten hoe belangrijk het is om juist in deze tijd bereikbaar te zijn bieden wij nieuwe klanten optimale bereikbaarheid en flexibiliteit. Nieuwe klanten kunnen binnen 4 uur de telefonisch bereikbaarheid aan ons uitbesteden, wij hanteren geen aansluitkosten, geen contract en de service is dagelijks opzegbaar. Daarmee geven we ook nieuwe relaties de mogelijkheid hun telefonische bereikbaarheid als de omstandigheden daarom vragen op de meest snelle en flexibele basis op- of af te schalen.
Bedrijven en organisaties die gebruik willen maken van deze service van SecretariA, kunnen zich via de website aanmelden. Daarna wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen en binnen 4 uur wordt de doorschakeling in orde gemaakt en wordt de telefoon professioneel aangenomen door onze telefonistes.
Wij wensen alle ondernemers én hun naasten sterkte en gezondheid!