SecretariA 25 jaar!
Op 1 oktober jl. is SecretariA 25 jaar geworden. Op een met zon overgoten zaterdag in oktober hebben we dit gevierd. Met het gehele team hebben we een masterclass over kwaliteit gevolgd. Samen zijn we op zoek gegaan naar wat kwaliteit anno 2018 voor SecretariA betekent. Uiteraard hebben we ook onszelf een beetje verwend met een heerlijke lunch!
In de afgelopen 25 jaar is er veel veranderd in de zakelijke communicatie en zijn sommige dingen ook gewoon hetzelfde gebleven. We communiceren nu via een diversiteit aan kanalen. E-mail, SMS, LinkedIn, WhatsApp, Chat en ook nog zeer regelmatig via de telefoon. De hoeveelheid communicatie en de snelheid ervan is enorm toegenomen. Anno 2018 verwachten we eigenlijk direct een reactie op onze vraag ongeacht via welk kanaal we communiceren. Tegelijkertijd moet u ook kunnen blijven ondernemen!
Wat in de afgelopen 25 jaar hetzelfde is gebleven is de noodzaak om kwaliteit te leveren in elk klantcontact. Welk gevoel laat u achter bij de klant nadat die contact heeft gehad met uw bedrijf? Ons bestaansrecht als SecretariA ligt nu precies daar! Klantcontact is een vak en dat vak verstaan wij als geen ander. Van oudsher en nog steeds via de telefoon maar ook via de andere communicatiekanalen. Wist u dat SecretariA ook kan ondersteunen bij e-mailafhandeling en live chat?
Namens alle collega’s wil ik u bedanken dat u in de afgelopen 25 jaar onderdeel bent geweest van onze reis. Sommigen nog maar kort, sommigen al langer en enkelen zelfs de volle 25 jaar! Achterom kijken is leuk maar het is veel leuker om vooruit te kijken. De komende periode zullen wij u blijven verrassen met nieuwe vormen van dienstverlening. Wij doen dit omdat we een relevant onderdeel willen zijn en blijven van uw bedrijf!
Lees hier onze nieuwsbrief.