Referenties

SecretariA is voor AGATHON een onmisbare schakel in veel klantcontacten.

Het is persoonlijk, het is warm, het is ter zake!
Loopbaanvragen vanuit het UWV (WerkFit), ontslag (outplacement) en 2e Spoor kunnen wij goed aan
en ook de telefoniste van SecretariA beseft dat vragen als deze vaak gevoelig liggen.
En dat geldt voor particulieren net zo sterk als voor zakelijke opdrachtgevers.
Het fijne is, dat de menselijke maat voor ons beiden leidend is. Het gaat immers om vertrouwen?
En dat ervaren wij al jaren!
Een win-win.
Alle coaches van AGATHON zijn blij met deze service en wij raden SecretariA dus zeker aan!

Onno VendelAgathon. Ambities van mensen verbinden met werk. Zinvol. Vitaal. Duurzaam.www.agathon.nl

Uit de brand!

Sinds 2017 hebben wij een samenwerkingsverband met de dames van SecretariA. En wat zijn we hier blij mee. Ze helpen ons vaak uit de brand!

Door drukte of vakantie op onze office afdeling kan de telefoon niet altijd direct aangenomen worden. En wat een rust geeft het dan om te weten dat onze klanten wel te woord gestaan worden door de telefoonservice van SecretariA.

Er is altijd een open en snelle communicatie waardoor alles vlotjes verloopt.

Wij van Huibers accountants – adviseurs raden SecretariA dus zeker aan.

Jacqueline RebergenHuibers accountants – adviseurswww.huibers-accountants.nl

In de stijl en met de naam van mijn kantoor staat SecretariA mijn cliënten te woord.

In mijn vak als familierechtadvocaat & mediator is het voor (potentiële) cliënten belangrijk om persoonlijk contact te hebben. Zij hebben vaak behoefte aan een luisterend oor. Als eenpitter is het echter lastig om altijd de telefoon op te nemen. Als mijn secretaresse en ik telefonisch niet bereikbaar zijn, kunnen we rekenen op de back-up van SecretariA. In de stijl en met de naam van mijn kantoor staan zij cliënten (en derden) te woord. Per e-mail ontvangen we van elk contact een kort verslag, waarin de kern van het gesprek voor ons in een paar regels is vastgelegd.
De samenwerking met SecretariA is erg prettig en vlot. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en de kwaliteit van dienstverlening is goed. Ik kan SecretariA dan ook zeker aanbevelen. Voor mij als advocaat is een extra reden om SecretariA in te schakelen dat Balieplus een interessante korting biedt op het abonnement.

Mirjam J.E.H. van Baarle-Overesvan Baarle-Overes familierecht Advocatuur | Mediationwww.vanbaarleoveres.nl

Ik kan niet meer zonder!

Sinds een paar jaar schakel ik mijn telefoon door naar SecretariA. Zij nemen dus mijn telefoon op als ik telefonisch in gesprek ben, maar ook als ik in een vergadering zit. Ze zijn echt een telefoniste-op-afstand en handelen de gesprekken keurig af volgens de instructies. Ze sturen van ieder gesprek een notitie per e-mail. Dit maakt een veel professionelere indruk dan voicemail en zorgt voor consumentenvertrouwen (en dus omzet). Ze schatten ook goed in wanneer iets écht spoed heeft en weten dan hoe ze me toch kunnen bereiken. Al met al verhogen ze mijn productiviteit enorm en ik zou niet meer zonder ze kunnen!”

Esther KraaijenbrinkBestelMijnBoekwww.bestelmijnboek.nl

SecretariA biedt correcte en adequate service
Ons bureau maakt al jaren gebruik van SecretariA. De vriendelijke dames handelen ons inkomend telefoonverkeer altijd zeer correct en adequaat af. De inkomende telefoontjes worden duidelijk aangekondigd en wij krijgen direct bericht als doorverbinden niet is gelukt. En als het niet nodig is, wordt er ook niet doorverbonden. Wij zijn een tevreden klant en bevelen SecretariA van harte aan.

Joke van Druenen-HofstraSpring Architectenwww.spring-architecten.nl

Sinds 2016 laten wij naar volle tevredenheid onze telefoon door SecretariA aannemen. De consultants van QSN begeleiden opdrachtgevers door heel Nederland bij het opzetten, implementeren en verbeteren van certificatieschema’s. We zijn dus veel onderweg en bij de opdrachtgever, waardoor het niet altijd mogelijk is om de telefoon op te nemen. Door de dienstverlening van SecretariA kunnen wij er altijd op vertrouwen dat onze klanten professioneel te woord worden gestaan.

Nicolette WijlingDirecteur QSN RisicomanagementQSN Risicomanagement

PRECIES wat ik nodig had! SecretariA!

Door het hele land verzorg ik als ex-Disney Trainer consulting en workshops met als doel de klant-gastbeleving van organisaties nóg beter te maken.

Als ik workshops verzorg ben ik voor relaties onbereikbaar. Ik weet dat klanten bij voorkeur ‘een echt mens’ aan de telefoon krijgen als zij bellen, dus zocht ik natuurlijk een gastgerichte oplossing.

Het team van SecretariA is nu al een visitekaartje van mijn organisatie! Mijn telefoon wordt opgenomen zoals ik dat graag zie, de SecretariA-dames hebben op momenten zelfs mijn verwachtingen overtroffen!

Hans SmithGroeiTrainingen B.V.www.groeitrainingen.nl

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van SecretariA.
Klanten denken vaak dat ze een collega van mij spreken als ze een belnotitie achterlaten.
Een mooier compliment voor de wijze waarop ze de telefoon bij SecretariA opnemen, kunnen ze
denk ik niet krijgen…

Iris BrikDirecteur Fine Tuning Personal Finance B.V.www.finetuning.nl

Dankzij SecretariA weet ik dat de telefoon altijd persoonlijk wordt opgenomen wanneer ik in gesprek of buiten kantoor ben.

Paul PaasschensDirecteur Baliepluswww.balieplus.nl

Wij hebben louter positieve ervaringen met SecretariA. Snelheid van handelen, adequate afhandeling van telefoontjes en een prettig contact.
Wat wil je als ondernemer eigenlijk nog meer?

Mario van der Lindenwww.delftpatents.nl

Inmiddels verzorgt SecretariA zo’n tien jaar de telefoondienst voor Natufog. Of wij tevreden zijn? Diverse klanten complimenteren ons uit zichzelf met de accurate en vriendelijke telefonistes! Beter kun je het niet wensen. Het is gewoon een TOP team.

Benno Vreewww.natufog.com

Sinds begin 2010 laten wij onze telefoontjes door SecretariA aannemen. SecretariA is ons destijds via-via aanbevolen. Het was hun enthousiasme over de werkwijze dat wij ook klant zijn geworden. Nu 6 jaar later zijn we nog steeds enthousiast en is SecretariA echt een onmisbaar en essentieel onderdeel binnen ons bedrijf. Alle inkomende telefoontjes worden professioneel door het team afgehandeld. De klant denkt met een medewerker van tvliftboy bv te maken te hebben en wordt adequaat en vriendelijk te woord gestaan. Wijzelf waarderen het meedenken en de vriendelijke manier van communiceren. Per sms en via e-mail worden we op de hoogte gehouden en dat werkt! Daarom dan ook aan onze collega’s op afstand, enorm bedankt!

Eveline de Kuyper en Jaco Speksnijderwww.tvliftboy.nl

Fosteo is een jong en innovatief bedrijf in Rotterdam dat zich gespecialiseerd heeft in Osteopathie, Fysiotherapie en de Krullaards Perfect Reset behandeling. Osteopathie en KPR sluiten perfect op elkaar aan en wij zijn de enigen in Nederland die deze combinatie aanbieden.

U kunt bij ons naast rugklachten, nekklachten en schouderklachten ook terecht voor de minder voorkomende klachten als: hoofdpijn, migraine, aangezichtspijn, buikpijn, vermoeidheid, ’s nachts plassen en restless legs (onrustige benen). Als uw klacht er hier niet bij staat neem dan gerust contact op, wellicht kunnen wij u helpen.

Hélene Fokker en Marlon BorkuloFosteo en KPR Rotterdamwww.fosteo.nl

We zijn altijd bereikbaar en als het nodig blijkt, zijn we binnen één uur bij de klant. Dit lukt ons mede door de hulp van de professionele telefonistes van SecretariA. Als wij bij de klant zijn, kunnen we ons voor 100% bezig houden met onze werkzaamheden. Intussen vangt SecretariA de telefoontjes op van (potentiële) klanten. En als het nodig is, schakelen ze gelijk door. Zo lopen we geen opdrachten mis en zijn we onze klanten zo goed mogelijk van dienst.

Marcel HijdraHijmoswww.hijmos.nl

Voor ons, maar voor welk bedrijf geldt dit niet, is een goede en klantgerichte telefonische bereikbaarheid vandaag de dag cruciaal. We merken dat klanten, heel terecht, steeds mondiger en veeleisender worden. Zelf altijd bereikbaar verwachten ze dat ook van andere organisaties. Een ondermaatse service wordt amper nog geaccepteerd. Veel van ons klantcontact verloopt bovendien via de telefoon. Wij beschouwen dit als een uitgelezen kans om onszelf te profileren en om een onuitwisbare indruk achter te laten.

We zijn dan ook enorm blij met de manier waarop SecretariA al vele jaren onze relaties te woord staat. Niet alleen uiterst professioneel, maar ook nog eens met het juiste gevoel. Zo hebben onze klanten daadwerkelijk de indruk een Haagcom-medewerker te spreken. Onderscheidend is daarbij de betrokkenheid die de medewerkers van SecretariA tonen voor ons werk en dat op hun beurt ook weten uit te stralen naar onze relaties. SecretariA is inmiddels dan ook een essentiële schakel gebleken in ons streven naar het optimaliseren van onze klantbeleving.

Gerold ZuiderwijkHaagcomwww.haagcom.nl

Als zelfstandig ondernemer heb ik mijn eigen audiciens praktijk in Bergschenhoek. Hiervoor heb ik vrij intensief contact met mijn klanten. Tijdens intake gesprekken doe ik ook de hoor- en spraaktesten. Het is voor mijn klanten en mijzelf natuurlijk erg storend indien ik tijdens deze metingen door de binnen komende telefoongesprekken afgeleid wordt.

Sinds voorjaar 2015 werk ik samen met SecretariA. Tijdens een prima eerste gesprek met Annelies Dekker hebben we samen mijn wensen geïnventariseerd zodat medewerkers van SecretariA precies weten wat ze moeten doen wanneer mijn klanten bellen. Hoofdzakelijk bellen er klanten die een afspraak willen maken. Door de toepassing van Google Agenda kan SecretariA deze direct in mijn agenda plannen. Nadat ze dat hebben gedaan sturen ze direct een kort mailtje waarin ze de belangrijkste zaken aan mij doorgeven. In sommige situaties wil een klant mij direct even spreken. SecretariA kan een klant in die gevallen via mijn mobiele nummer doorverbinden. We hebben ook afspraken gemaakt over binnenkomende gesprekken van allerlei niet-hoorbranche gebonden vertegenwoordigers en verkopers. SecretariA vangt deze keurig af voor mij. Ik ben zeer te spreken over de professionele manier van aanpak van SecretariA en zou dit een ander dan ook van harte aanbevelen. Het doorschakelen van de telefoon via SecretariA ontzorgt mij zodat ik mijn handen (en oren ;-)) vrij heb om mijn klanten in de praktijk van dienst te kunnen zijn.

Walter PoppeHoorstudio Lansingerlandwww.hoorstudiolansingerland.nl

Sinds een aantal jaren maken wij gebruik van de ondersteuning die SecretariA ons kan bieden. Hierbij spreken wij bewust van ondersteuning omdat wij SecretariA steeds meer zien als een belangrijk onderdeel van ons bedrijf. Vooral de zekerheid die SecretariA ons kan bieden is zeer waardevol; gedurende het gehele jaar zijn wij er zeker van dat onze telefonische oproepen professioneel worden beantwoord. Het grootste compliment is natuurlijk dat onze klanten regelmatig aangeven ‘ik heb telefonisch reeds gesproken met uw collega’.

Camiel SchuurmanSRMT Register Makelaars & Taxateurswww.srmtonline.nl

In 2013 zijn wij gestart met WorkingED – (Inter)national Recruitment. Aangezien wij regelmatig onderweg zijn of in gesprek met onze opdrachtgevers of kandidaten waren wij met momenten telefonisch niet of slecht bereikbaar. Wij hebben toen gekozen een externe partij te zoeken die ons hierbij kon helpen. Dit is SecretariA geworden. Inmiddels zijn wij drie jaar verder en zeer tevreden over de dienstverlening van SecretariA, de telefoontjes vanuit diverse landen in Europa worden professioneel beantwoord en de medewerkers denken ook mee (eventuele verkopers van allerlei partijen worden op afstand gehouden). Wij zijn dan ook blij dat we in onze opstartfase gebruikt hebben gemaakt van de diensten van SecretariA, dit heeft meegeholpen aan de uitstraling van WorkingED.

Erik DolsWorkingED – (Inter)national Recruitmentwww.workinged.nl