De grote vakantie staat voor de deur! Juist ook in deze periode willen wij u ontzorgen. Wij staan voor u klaar om uw inkomend telefoonverkeer en agendabeheer op professionele wijze te verzorgen. Ook kunnen wij uw inbox beheren, mailings verzorgen en overig regelwerk voor u doen. Bel ons voor een gesprek over uw wensen en […]
SecretariA breidt haar dienstverlening uit en gaat per 1 september 2014 uw telefonische bereikbaarheid verder verbeteren. Tijdens werkdagen nemen wij voortaan niet tot half zes maar tot zes uur de telefoon aan. Openingstijden maandag t/m vrijdag: 08.00 – 18.00 uur.
Wij zijn blij met de komst van twee nieuwe medewerksters. Vanaf 1 juli komt Susan ons team versterken. Per 1 september start Sandra. Mede door hun komst zijn wij in staat onze openingstijden uit te breiden. Vanaf 1 september zijn wij op werkdagen geopend tot 18.00 uur.
Sinds maart 2013 werk ik bij SecretariA. Ik heb het ontzettend naar mijn zin. Leuke collega’s en veel afwisseling door de verschillende klanten waarvoor we de telefoon aannemen. Ik pak af en toe ook andere secretariële taken op zoals notuleren maar ook de website en nieuwsbrief. Ik heb een secretariële achtergrond en werkervaring als directie […]
In mei hebben wij u gevraagd mee te doen aan ons klanttevredenheidsonderzoek. Wij zijn heel blij met de hoge respons van ruim 50%! Wij willen alle klanten hartelijk danken voor de medewerking. Het gemiddelde cijfer dat wij van u kregen is een 8,5. Wij glimmen van trots met dit mooie rapportcijfer. Uit uw reacties kunnen […]
Omdat veel klanten (respons > 50%) hebben meegewerkt aan ons klanttevredenheidsonderzoek kunnen wij € 350,- of 10 nachtzoenen storten op de rekening van ons goede doel, het Ronald McDonald Huis Sophia Rotterdam. Op donderdag 19 juni heeft Annelies Dekker op het CHIO in Rotterdam de cheque overhandigd. Wij zijn overigens ook partner van dit huis via de […]
Vakantie? Wij zorgen voor uw zaak!
/0 Reacties/in Nieuws /door secretariaadminDe grote vakantie staat voor de deur! Juist ook in deze periode willen wij u ontzorgen. Wij staan voor u klaar om uw inkomend telefoonverkeer en agendabeheer op professionele wijze te verzorgen. Ook kunnen wij uw inbox beheren, mailings verzorgen en overig regelwerk voor u doen. Bel ons voor een gesprek over uw wensen en […]
Ruimere openingstijden
/0 Reacties/in Nieuws /door secretariaadminSecretariA breidt haar dienstverlening uit en gaat per 1 september 2014 uw telefonische bereikbaarheid verder verbeteren. Tijdens werkdagen nemen wij voortaan niet tot half zes maar tot zes uur de telefoon aan. Openingstijden maandag t/m vrijdag: 08.00 – 18.00 uur.
Nieuwe medewerkers
/0 Reacties/in Nieuws /door secretariaadminWij zijn blij met de komst van twee nieuwe medewerksters. Vanaf 1 juli komt Susan ons team versterken. Per 1 september start Sandra. Mede door hun komst zijn wij in staat onze openingstijden uit te breiden. Vanaf 1 september zijn wij op werkdagen geopend tot 18.00 uur.
Even voorstellen… Victoria
/0 Reacties/in Nieuws /door secretariaadminSinds maart 2013 werk ik bij SecretariA. Ik heb het ontzettend naar mijn zin. Leuke collega’s en veel afwisseling door de verschillende klanten waarvoor we de telefoon aannemen. Ik pak af en toe ook andere secretariële taken op zoals notuleren maar ook de website en nieuwsbrief. Ik heb een secretariële achtergrond en werkervaring als directie […]
Klanttevredenheidsonderzoek: een 8,5!
/0 Reacties/in Nieuws /door secretariaadminIn mei hebben wij u gevraagd mee te doen aan ons klanttevredenheidsonderzoek. Wij zijn heel blij met de hoge respons van ruim 50%! Wij willen alle klanten hartelijk danken voor de medewerking. Het gemiddelde cijfer dat wij van u kregen is een 8,5. Wij glimmen van trots met dit mooie rapportcijfer. Uit uw reacties kunnen […]
10 nachtzoenen voor het Ronald McDonald Huis
/0 Reacties/in Nieuws /door secretariaadminOmdat veel klanten (respons > 50%) hebben meegewerkt aan ons klanttevredenheidsonderzoek kunnen wij € 350,- of 10 nachtzoenen storten op de rekening van ons goede doel, het Ronald McDonald Huis Sophia Rotterdam. Op donderdag 19 juni heeft Annelies Dekker op het CHIO in Rotterdam de cheque overhandigd. Wij zijn overigens ook partner van dit huis via de […]