Notuleren

Wilt u een professioneel verslag laten maken van uw vergadering? SecretariA is een specialist in schriftelijke verslaglegging. Als u de verslaglegging van uw vergaderingen in onze handen legt, bent u verzekerd van uitstekende notulen. Samen met u kiezen wij de voor u meest geschikte verslagvorm en de juiste notulist. Wij luisteren naar uw specifieke wensen. Onze notulisten […]

Vakantie? Wij zorgen voor uw zaak!

  De grote vakantie staat voor de deur! Juist ook in deze periode willen wij u ontzorgen.  Wij staan voor u klaar om uw inkomend telefoonverkeer en agendabeheer op professionele wijze te verzorgen. Ook kunnen wij uw inbox beheren, mailings verzorgen en overig regelwerk voor u doen. Bel ons voor een gesprek over uw wensen en […]

Ruimere openingstijden

  SecretariA breidt haar dienstverlening uit en gaat per 1 september 2014  uw telefonische bereikbaarheid verder verbeteren. Tijdens werkdagen nemen wij voortaan niet tot half zes maar tot zes uur de telefoon aan. Openingstijden maandag t/m vrijdag: 08.00 – 18.00 uur.

Nieuwe medewerkers

Wij zijn blij met de komst van twee nieuwe medewerksters. Vanaf 1 juli komt Susan ons team versterken. Per 1 september start Sandra. Mede door hun komst zijn wij in staat onze openingstijden uit te breiden. Vanaf 1 september zijn wij op werkdagen geopend tot 18.00 uur.

Even voorstellen… Victoria

Sinds maart 2013 werk ik bij SecretariA. Ik heb het ontzettend naar mijn zin. Leuke collega’s en veel afwisseling door de verschillende klanten waarvoor we de telefoon aannemen. Ik pak af en toe ook andere secretariële taken op zoals notuleren maar ook de website en nieuwsbrief. Ik heb een secretariële achtergrond en werkervaring als directie […]

Klanttevredenheidsonderzoek: een 8,5!

In mei hebben wij u gevraagd mee te doen aan ons klanttevredenheidsonderzoek. Wij zijn heel blij met de hoge respons van ruim 50%!  Wij willen alle klanten hartelijk danken voor de medewerking. Het gemiddelde cijfer dat wij van u kregen is een 8,5. Wij glimmen van trots met dit mooie rapportcijfer. Uit uw reacties kunnen […]