De notulist van nu en in de toekomst Notuleren vinden de meeste mensen een lastige klus. Of het wordt als vervelend beschouwd. Alles wat er gezegd wordt in een vergadering moet worden bijgehouden, en dan op zo’n manier dat het direct duidelijk is waar de vergadering over is gegaan. Zie een hectische vergadering waar iedereen […]
10 eigenschappen die een échte klantenservicemedewerker kenmerken Goede klantenservice is belangrijk. Laat u de klantenservice van uw bedrijf uitbesteden of wordt dit intern geregeld? Klantenservice uitbesteden kan erg effectief zijn. Of bekijk deze 10 tips die niet kunnen ontbreken. Goed kunnen telefoneren en vriendelijk zijn: het zijn de belangrijkste eigenschappen van een klantenservicemedewerker. Maar welke […]
De dienstverlening van SecretariA is opgenomen in het aanbod van Balieplus. Wij zijn u graag van dienst met onze telefoonservice of met de secretaresse op afstand. Doordat SecretariA goed is ingevoerd in de juridische dienstverlening heeft SecretariA veel advocaten en notarissen in portefeuille. Annelies Dekker is de eigenaar van SecretariA. Samen met 27 medewerkers neemt […]
Op 1 oktober jl. is SecretariA 25 jaar geworden. Op een met zon overgoten zaterdag in oktober hebben we dit gevierd. Met het gehele team hebben we een masterclass over kwaliteit gevolgd. Samen zijn we op zoek gegaan naar wat kwaliteit anno 2018 voor SecretariA betekent. Uiteraard hebben we ook onszelf een beetje verwend met een heerlijke […]
De notulist van nu en in de toekomst
/in Nieuws /door secretariaadminDe notulist van nu en in de toekomst Notuleren vinden de meeste mensen een lastige klus. Of het wordt als vervelend beschouwd. Alles wat er gezegd wordt in een vergadering moet worden bijgehouden, en dan op zo’n manier dat het direct duidelijk is waar de vergadering over is gegaan. Zie een hectische vergadering waar iedereen […]
10 eigenschappen die een échte klantenservicemedewerker kenmerken
/in Nieuws /door secretariaadmin10 eigenschappen die een échte klantenservicemedewerker kenmerken Goede klantenservice is belangrijk. Laat u de klantenservice van uw bedrijf uitbesteden of wordt dit intern geregeld? Klantenservice uitbesteden kan erg effectief zijn. Of bekijk deze 10 tips die niet kunnen ontbreken. Goed kunnen telefoneren en vriendelijk zijn: het zijn de belangrijkste eigenschappen van een klantenservicemedewerker. Maar welke […]
Wat een verrassing!
/in Nieuws /door secretariaadminWat een verrassing van onze klant NINtec B.V. i.v.m. onze 25ste verjaardag! Zij zijn al sinds 2001 een fijne partner. Dat wordt smullen vandaag 😋
Nieuw aanbod bij Balieplus: SecretariA, dé partner in klantcontact voor advocatuur en notariaat
/in Nieuws /door secretariaadminDe dienstverlening van SecretariA is opgenomen in het aanbod van Balieplus. Wij zijn u graag van dienst met onze telefoonservice of met de secretaresse op afstand. Doordat SecretariA goed is ingevoerd in de juridische dienstverlening heeft SecretariA veel advocaten en notarissen in portefeuille. Annelies Dekker is de eigenaar van SecretariA. Samen met 27 medewerkers neemt […]
SecretariA wenst u prettige feestdagen en een goed en gezond 2019!
/in Nieuws /door secretariaadminSecretariA 25 jaar!
/in Nieuws /door secretariaadminOp 1 oktober jl. is SecretariA 25 jaar geworden. Op een met zon overgoten zaterdag in oktober hebben we dit gevierd. Met het gehele team hebben we een masterclass over kwaliteit gevolgd. Samen zijn we op zoek gegaan naar wat kwaliteit anno 2018 voor SecretariA betekent. Uiteraard hebben we ook onszelf een beetje verwend met een heerlijke […]