De Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) is de beroepsvereniging voor intensivisten en artsen met belangstelling voor intensive care geneeskunde. Zij is opgericht in 1977 en telt momenteel ruim 900 leden. Kerntaken van de vereniging zijn het bevorderen van de intensive care geneeskunde, het behartigen van de belangen van de intensive care patiënt, het stimuleren […]
Deskundig en discreet afsprakenbureau voor de zorg Als specialist in de zorg wilt u zich graag bezighouden met uw kerntaak: het verlenen van zorg. Niet met het afhandelen van telefoontjes, mailtjes of het maken van afspraken. Natuurlijk kunt u daar uw eigen secretaresse voor inzetten, maar zo’n telefoongesprek is vaak een tijdrovende klus. Bovendien is […]
Een chatbot of mensen van vlees en bloed aan de telefoon? Robots zijn in opkomst en voeren vaker taken uit die voorheen door mensen gedaan werden. Steeds meer bedrijven zoeken naar nieuwe manieren om te communiceren met klanten en de chatbot is de nieuwste technologie die gebruikt wordt. Maar wat is een chatbot en hoe […]
Een memorabele klantbeleving Klantervaring is van cruciaal belang voor de groei van een bedrijf. Klantbeleving is de indruk die u achterlaat bij uw klanten. Hoe denken zij over uw merk, product of dienst na aanschaf? Maar óók: hoe worden zij geholpen in het proces van aankoop? Zijn ze tevreden over de hulp van de telefoniste […]
We naderen alweer de tweede helft van 2019. De zomervakantieperiode komt eraan; dit geeft veel mensen de gelegenheid om te ontspannen en te werken aan de innerlijke balans. Veel werken is prima zolang er ook de tijd is om te ontspannen! Maar het heeft een keerzijde. Vakantie betekent ook een hoop stress. Zaken moeten worden […]
Trots op onze klanten
/in Nieuws /door secretariaadminDe Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) is de beroepsvereniging voor intensivisten en artsen met belangstelling voor intensive care geneeskunde. Zij is opgericht in 1977 en telt momenteel ruim 900 leden. Kerntaken van de vereniging zijn het bevorderen van de intensive care geneeskunde, het behartigen van de belangen van de intensive care patiënt, het stimuleren […]
SecretariA biedt optimale bereikbaarheid en flexibiliteit
/in Nieuws /door secretariaadminDeskundig en discreet afsprakenbureau voor de zorg
/in Nieuws /door secretariaadminDeskundig en discreet afsprakenbureau voor de zorg Als specialist in de zorg wilt u zich graag bezighouden met uw kerntaak: het verlenen van zorg. Niet met het afhandelen van telefoontjes, mailtjes of het maken van afspraken. Natuurlijk kunt u daar uw eigen secretaresse voor inzetten, maar zo’n telefoongesprek is vaak een tijdrovende klus. Bovendien is […]
Een chatbot of mensen van vlees en bloed aan de telefoon?
/in Nieuws /door secretariaadminEen chatbot of mensen van vlees en bloed aan de telefoon? Robots zijn in opkomst en voeren vaker taken uit die voorheen door mensen gedaan werden. Steeds meer bedrijven zoeken naar nieuwe manieren om te communiceren met klanten en de chatbot is de nieuwste technologie die gebruikt wordt. Maar wat is een chatbot en hoe […]
Een memorabele klantbeleving
/in Nieuws /door secretariaadminEen memorabele klantbeleving Klantervaring is van cruciaal belang voor de groei van een bedrijf. Klantbeleving is de indruk die u achterlaat bij uw klanten. Hoe denken zij over uw merk, product of dienst na aanschaf? Maar óók: hoe worden zij geholpen in het proces van aankoop? Zijn ze tevreden over de hulp van de telefoniste […]
Schakel de telefoonservice van SecretariA in deze zomer
/in Nieuws /door Isabel LauwenWe naderen alweer de tweede helft van 2019. De zomervakantieperiode komt eraan; dit geeft veel mensen de gelegenheid om te ontspannen en te werken aan de innerlijke balans. Veel werken is prima zolang er ook de tijd is om te ontspannen! Maar het heeft een keerzijde. Vakantie betekent ook een hoop stress. Zaken moeten worden […]