Deskundig en discreet afsprakenbureau voor de zorg Als specialist in de zorg wilt u zich graag bezighouden met uw kerntaak: het verlenen van zorg. Niet met het afhandelen van telefoontjes, mailtjes of het maken van afspraken. Natuurlijk kunt u daar uw eigen secretaresse voor inzetten, maar zo’n telefoongesprek is vaak een tijdrovende klus. Bovendien is […]
Een chatbot of mensen van vlees en bloed aan de telefoon? Robots zijn in opkomst en voeren vaker taken uit die voorheen door mensen gedaan werden. Steeds meer bedrijven zoeken naar nieuwe manieren om te communiceren met klanten en de chatbot is de nieuwste technologie die gebruikt wordt. Maar wat is een chatbot en hoe […]
Een memorabele klantbeleving Klantervaring is van cruciaal belang voor de groei van een bedrijf. Klantbeleving is de indruk die u achterlaat bij uw klanten. Hoe denken zij over uw merk, product of dienst na aanschaf? Maar óók: hoe worden zij geholpen in het proces van aankoop? Zijn ze tevreden over de hulp van de telefoniste […]
We naderen alweer de tweede helft van 2019. De zomervakantieperiode komt eraan; dit geeft veel mensen de gelegenheid om te ontspannen en te werken aan de innerlijke balans. Veel werken is prima zolang er ook de tijd is om te ontspannen! Maar het heeft een keerzijde. Vakantie betekent ook een hoop stress. Zaken moeten worden […]
De notulist van nu en in de toekomst Notuleren vinden de meeste mensen een lastige klus. Of het wordt als vervelend beschouwd. Alles wat er gezegd wordt in een vergadering moet worden bijgehouden, en dan op zo’n manier dat het direct duidelijk is waar de vergadering over is gegaan. Zie een hectische vergadering waar iedereen […]
10 eigenschappen die een échte klantenservicemedewerker kenmerken Goede klantenservice is belangrijk. Laat u de klantenservice van uw bedrijf uitbesteden of wordt dit intern geregeld? Klantenservice uitbesteden kan erg effectief zijn. Of bekijk deze 10 tips die niet kunnen ontbreken. Goed kunnen telefoneren en vriendelijk zijn: het zijn de belangrijkste eigenschappen van een klantenservicemedewerker. Maar welke […]
Deskundig en discreet afsprakenbureau voor de zorg
/in Nieuws /door secretariaadminDeskundig en discreet afsprakenbureau voor de zorg Als specialist in de zorg wilt u zich graag bezighouden met uw kerntaak: het verlenen van zorg. Niet met het afhandelen van telefoontjes, mailtjes of het maken van afspraken. Natuurlijk kunt u daar uw eigen secretaresse voor inzetten, maar zo’n telefoongesprek is vaak een tijdrovende klus. Bovendien is […]
Een chatbot of mensen van vlees en bloed aan de telefoon?
/in Nieuws /door secretariaadminEen chatbot of mensen van vlees en bloed aan de telefoon? Robots zijn in opkomst en voeren vaker taken uit die voorheen door mensen gedaan werden. Steeds meer bedrijven zoeken naar nieuwe manieren om te communiceren met klanten en de chatbot is de nieuwste technologie die gebruikt wordt. Maar wat is een chatbot en hoe […]
Een memorabele klantbeleving
/in Nieuws /door secretariaadminEen memorabele klantbeleving Klantervaring is van cruciaal belang voor de groei van een bedrijf. Klantbeleving is de indruk die u achterlaat bij uw klanten. Hoe denken zij over uw merk, product of dienst na aanschaf? Maar óók: hoe worden zij geholpen in het proces van aankoop? Zijn ze tevreden over de hulp van de telefoniste […]
Schakel de telefoonservice van SecretariA in deze zomer
/in Nieuws /door Isabel LauwenWe naderen alweer de tweede helft van 2019. De zomervakantieperiode komt eraan; dit geeft veel mensen de gelegenheid om te ontspannen en te werken aan de innerlijke balans. Veel werken is prima zolang er ook de tijd is om te ontspannen! Maar het heeft een keerzijde. Vakantie betekent ook een hoop stress. Zaken moeten worden […]
De notulist van nu en in de toekomst
/in Nieuws /door secretariaadminDe notulist van nu en in de toekomst Notuleren vinden de meeste mensen een lastige klus. Of het wordt als vervelend beschouwd. Alles wat er gezegd wordt in een vergadering moet worden bijgehouden, en dan op zo’n manier dat het direct duidelijk is waar de vergadering over is gegaan. Zie een hectische vergadering waar iedereen […]
10 eigenschappen die een échte klantenservicemedewerker kenmerken
/in Nieuws /door secretariaadmin10 eigenschappen die een échte klantenservicemedewerker kenmerken Goede klantenservice is belangrijk. Laat u de klantenservice van uw bedrijf uitbesteden of wordt dit intern geregeld? Klantenservice uitbesteden kan erg effectief zijn. Of bekijk deze 10 tips die niet kunnen ontbreken. Goed kunnen telefoneren en vriendelijk zijn: het zijn de belangrijkste eigenschappen van een klantenservicemedewerker. Maar welke […]