Welnee, niet als een telefoniste van SecretariA uw telefoon aanneemt! U kunt nu tijdelijk 2 weken gratis onze telefoonservice uitproberen. Daar word je blij van! Vul hier uw gegevens in voor de gratis proefperiode, nu tijdelijk 2 weken.
Hyper-personalisatie is dé trend van klantcontact anno 2021. Personalisatie van klanten is de afgelopen jaren namelijk een belangrijke rol gaan spelen. Een persoonlijke benadering is tegelijkertijd ook eenvoudiger geworden door de data van klanten die de bedrijven beschikbaar hebben. Hyper-personalisatie is een bestaande trend die zich voortzet in 2021. Hyper-personalisatie is juist in 2021 van […]
Wat is optimaal klantcontact? Klanttevredenheid is essentieel. U wilt dat uw klanten tevreden zijn, voor een dienst of product bij uw bedrijf terugkeren en dat ze positief over uw merk praten. Dat kan alleen bereikt worden door optimaal klantcontact. Wij geven een aantal tips voor optimaal klantcontact. Waarom een goede klantenservice? Wanneer klanten of potentiële […]
Uw klant belt naar het bedrijf met een vraag of opmerking. Een vraag die u zo goed mogelijk moet beantwoorden om de klant tevreden te houden. Maar wat vindt de beller belangrijk in zo’n gesprek? Wij geven het antwoord. Een goed telefoongesprek voeren Bij het eerste telefoongesprek met een klant wordt de toon gezet voor […]
De Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) is de beroepsvereniging voor intensivisten en artsen met belangstelling voor intensive care geneeskunde. Zij is opgericht in 1977 en telt momenteel ruim 900 leden. Kerntaken van de vereniging zijn het bevorderen van de intensive care geneeskunde, het behartigen van de belangen van de intensive care patiënt, het stimuleren […]
Blue Monday?
/in Nieuws /door secretariaadminWelnee, niet als een telefoniste van SecretariA uw telefoon aanneemt! U kunt nu tijdelijk 2 weken gratis onze telefoonservice uitproberen. Daar word je blij van! Vul hier uw gegevens in voor de gratis proefperiode, nu tijdelijk 2 weken.
Klantcontact anno 2021
/in Nieuws /door secretariaadminHyper-personalisatie is dé trend van klantcontact anno 2021. Personalisatie van klanten is de afgelopen jaren namelijk een belangrijke rol gaan spelen. Een persoonlijke benadering is tegelijkertijd ook eenvoudiger geworden door de data van klanten die de bedrijven beschikbaar hebben. Hyper-personalisatie is een bestaande trend die zich voortzet in 2021. Hyper-personalisatie is juist in 2021 van […]
Wat is optimaal klantcontact?
/in Nieuws /door secretariaadminWat is optimaal klantcontact? Klanttevredenheid is essentieel. U wilt dat uw klanten tevreden zijn, voor een dienst of product bij uw bedrijf terugkeren en dat ze positief over uw merk praten. Dat kan alleen bereikt worden door optimaal klantcontact. Wij geven een aantal tips voor optimaal klantcontact. Waarom een goede klantenservice? Wanneer klanten of potentiële […]
Wat vindt de beller belangrijk?
/in Nieuws, Uncategorized /door secretariaadminUw klant belt naar het bedrijf met een vraag of opmerking. Een vraag die u zo goed mogelijk moet beantwoorden om de klant tevreden te houden. Maar wat vindt de beller belangrijk in zo’n gesprek? Wij geven het antwoord. Een goed telefoongesprek voeren Bij het eerste telefoongesprek met een klant wordt de toon gezet voor […]
Trots op onze klanten
/in Nieuws /door secretariaadminDe Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) is de beroepsvereniging voor intensivisten en artsen met belangstelling voor intensive care geneeskunde. Zij is opgericht in 1977 en telt momenteel ruim 900 leden. Kerntaken van de vereniging zijn het bevorderen van de intensive care geneeskunde, het behartigen van de belangen van de intensive care patiënt, het stimuleren […]
SecretariA biedt optimale bereikbaarheid en flexibiliteit
/in Nieuws /door secretariaadmin