Zelfs in deze dagen van WhatsApp, social media en e-mail is bellen nog steeds een belangrijk contactmoment van een bedrijf met haar klanten. De manier waarop de telefoon van het bedrijf wordt beantwoord, vormt de eerste indruk van de klant over het bedrijf. Belt de klant herhaaldelijk naar het bedrijf en neemt niemand op? Dat […]
Heb jij gemerkt dat je telefonische bereikbaarheid tijdens de coronacrisis is verslechterd? Dan zit dit je vast dwars, want de tevredenheid van je klanten komt voor een groot deel voort uit hoe goed je bereikbaar bent. Medewerkers die thuis zitten, die volgens ‘het nieuwe werken’ zelf bepalen wanneer ze beginnen; het zijn allemaal begrijpelijke gevolgen […]
Als “onze mannen” een vroege wedstrijd spelen zit u natuurlijk graag op tijd voor de buis… Daarom neemt SecretariA Telefoonbeantwoording graag uw zakelijke telefoon waar, want u wilt natuurlijk ongestoord genieten van het EK! Wij kijken geen voetbal en zitten voor u klaar om de telefoon te beantwoorden met uw bedrijfsnaam. Nu tijdelijk geen opzegtermijn. […]
Goed kunnen telefoneren en vriendelijk zijn: het zijn de belangrijkste eigenschappen van een klantenservicemedewerker. Maar welke zijn nog meer belangrijk? Als goede klantenservicemedewerker… 1. … zijn uw communicatieve vaardigheden uitstekend Het is misschien wel de nummer één vaardigheid van een klantenservicemedewerker: communicatievaardigheden. Praat duidelijk, begroet de beller vriendelijk en gebruik geen vakjargon. Een medewerker met […]
Bent u van plan om een secretaresse op afstand ofwel een Virtual Assistent in te huren, maar bent u nog niet helemaal zeker wat een Virtual Assistent (VA) voor u kan betekenen? In dit blog leest u wat een VA is en wat voor taken hij/zij kan uitvoeren. Wat is een Virtual Assistent? Een Virtual […]
Welnee, niet als een telefoniste van SecretariA uw telefoon aanneemt! U kunt nu tijdelijk 2 weken gratis onze telefoonservice uitproberen. Daar word je blij van! Vul hier uw gegevens in voor de gratis proefperiode, nu tijdelijk 2 weken.
Hoe voert u een goed telefoongesprek?
/in Nieuws, Uncategorized /door secretariaadminZelfs in deze dagen van WhatsApp, social media en e-mail is bellen nog steeds een belangrijk contactmoment van een bedrijf met haar klanten. De manier waarop de telefoon van het bedrijf wordt beantwoord, vormt de eerste indruk van de klant over het bedrijf. Belt de klant herhaaldelijk naar het bedrijf en neemt niemand op? Dat […]
Weer optimaal bereikbaar met de telefoonservice van SecretariA
/in Nieuws /door secretariaadminHeb jij gemerkt dat je telefonische bereikbaarheid tijdens de coronacrisis is verslechterd? Dan zit dit je vast dwars, want de tevredenheid van je klanten komt voor een groot deel voort uit hoe goed je bereikbaar bent. Medewerkers die thuis zitten, die volgens ‘het nieuwe werken’ zelf bepalen wanneer ze beginnen; het zijn allemaal begrijpelijke gevolgen […]
Het EK voetbal begint vandaag!
/in Nieuws, Uncategorized /door secretariaadminAls “onze mannen” een vroege wedstrijd spelen zit u natuurlijk graag op tijd voor de buis… Daarom neemt SecretariA Telefoonbeantwoording graag uw zakelijke telefoon waar, want u wilt natuurlijk ongestoord genieten van het EK! Wij kijken geen voetbal en zitten voor u klaar om de telefoon te beantwoorden met uw bedrijfsnaam. Nu tijdelijk geen opzegtermijn. […]
10 eigenschappen die een échte klantenservicemedewerker kenmerken
/in Nieuws /door secretariaadminGoed kunnen telefoneren en vriendelijk zijn: het zijn de belangrijkste eigenschappen van een klantenservicemedewerker. Maar welke zijn nog meer belangrijk? Als goede klantenservicemedewerker… 1. … zijn uw communicatieve vaardigheden uitstekend Het is misschien wel de nummer één vaardigheid van een klantenservicemedewerker: communicatievaardigheden. Praat duidelijk, begroet de beller vriendelijk en gebruik geen vakjargon. Een medewerker met […]
Werken met een secretaresse op afstand, hoe werkt dat?
/in Nieuws /door secretariaadminBent u van plan om een secretaresse op afstand ofwel een Virtual Assistent in te huren, maar bent u nog niet helemaal zeker wat een Virtual Assistent (VA) voor u kan betekenen? In dit blog leest u wat een VA is en wat voor taken hij/zij kan uitvoeren. Wat is een Virtual Assistent? Een Virtual […]
Blue Monday?
/in Nieuws /door secretariaadminWelnee, niet als een telefoniste van SecretariA uw telefoon aanneemt! U kunt nu tijdelijk 2 weken gratis onze telefoonservice uitproberen. Daar word je blij van! Vul hier uw gegevens in voor de gratis proefperiode, nu tijdelijk 2 weken.