Inbound callcenter

Opzoek naar een kwalitatief inbound callcenter? Bij SecretariA bent u aan het juiste adres.

Inbound callcenter: optimale telefonische bereikbaarheid van uw bedrijf

Met het inbound callcenter van SecretariA is uw bedrijf altijd telefonisch bereikbaar. Wij zijn er om bedrijven in drukke tijden, of om uw telefonist(e) te ontlasten. Klanten die een beroep op uw klantenservice doen, staat u natuurlijk graag telefonisch te woord. Echter ontbreekt het u soms aan tijd, omdat u bijvoorbeeld in een vergadering of belangrijke bespreking zit. Hoe fijn is het om te weten dat iemand anders voor u de telefoon aanneemt, de juiste vragen stelt en belangrijke gegevens aan u doorstuurt. Dit is mogelijk dankzij de telefoonservice van SecretariA. Wie zijn wij en wat kunnen wij voor uw onderneming betekenen?

Wat is een inbound callcenter?

Wilt u telefoonbeantwoording met een persoonlijke touch? Dan is het inbound callcenter van SecretariA beslist iets voor uw bedrijf. Alle telefoontjes worden opgevangen door een professioneel team van secretaresses. Ideaal in drukke periodes, maar ook als backoffice voor uw telefonist(e) óf als er niemand aanwezig is om de telefoon aan te nemen. SecretariA neemt dus de telefoon aan wanneer het u of uw medewerkers niet schikt. Op die manier bent u altijd telefonisch bereikbaar voor zowel klanten als prospecten en hoeft u niet bang te zijn om belangrijke zaken te missen.

Hoe werkt het?

Besluit u om samen te werken met SecretariA? Dan wordt de telefoon van uw bedrijf doorgeschakeld naar een speciaal voor uw bedrijf gereserveerd telefoonnummer. Zodra iemand met u contact opneemt, wordt de telefoon opgenomen door een telefonist(e). Uiteraard ervaart de beller geen verschil tussen uw medewerker en een telefonist(e) van SecretariA. Vanzelfsprekend kunt u volledig rekenen op onze betrouwbaarheid, betrokkenheid en professionaliteit. Want natuurlijk wenst u een topklantenservice voor uw bedrijf; dit is het hart van uw organisatie. Daarom zit u bij ons helemaal goed. Wij hanteren de juiste aanpak en verzekeren u van een professionele klantenservice.

Hoe geeft SecretariA een professioneel inbound callcenter vorm?

Een professionele en klantvriendelijke telefoonservice, dat is waar SecretariA voor staat. Hoe we dit doen?

  • U bepaalt hoe de telefoon door ons wordt opgenomen.

  • We zijn uiterst betrokken bij uw bedrijf en nemen daarom de telefoon op als uw ‘eigen medewerker’.

  • Belangrijke telefoontjes worden rechtstreeks doorverbonden of u ontvangt een sms.

  • U heeft geen last meer van telefonische acquisitie, want dit wordt door ons inbound callcenter keurig afgewimpeld.

  • Indien gewenst maken we voor u afspraken of geven we een boodschap door aan klanten.

Kortom: uw onderneming profiteert iedere dag van een correcte en zakelijke uitstraling. Een goede reden om eens nader kennis te maken!

Waarom u kiest voor de telefoonservice van SecretariA

Er zijn goede redenen om een keuze te maken voor het callcenter inbound van SecretariA. We zetten onze voordelen voor u uiteen:

  • U bent te allen tijde optimaal telefonisch bereikbaar voor je doelgroep.

  • Tussen 08:00 uur en 18:00 wordt ieder telefoontje gegarandeerd aangenomen.

  • Wij kennen geen inschrijfkosten of opzegtermijn.

  • Van ieder telefoongesprek wordt een notitie gemaakt. Uiteraard ontvang je hiervan een terugkoppeling.

  • SecretariA werkt alleen met professionele en ervaren medewerkers.

  • Natuurlijk kunnen klanten rekenen op een vriendelijke telefoonstem.

Met een inbound callcenter van SecretariA mist u geen enkele klant en dus gaat er ook geen omzet verloren. Dit maakt het aantrekkelijk om met ons samen te werken.

Callcenter inbound gratis uitproberen

Wenst u een goed bereikbare antwoordservice zodra iemand met uw bedrijf contact opneemt? Lukt het u en uw medewerkers niet altijd om zelf de telefoon aan te nemen? De telefoonservice van SecretariA verzekert u van betrokken medewerkers die hart hebben voor uw organisatie. Een prima reden om een gratis week te proberen. U zit nergens aan vast en u krijgt inzage hoe het belproces werkt.

Kortom: neem de proef op de som en probeer onze inbound callcenter 1 week helemaal gratis. Schrijf u direct in en ervaar zelf onze voordelen!

Naast onze antwoordservice en telefoondienst, bieden wij u de mogelijkheid tot een freelance secretaresse.

Lees de ervaringen van onze klanten

Klanten beoordelen ons inbound callcenter gemiddeld met een 9,8! Wilt u weten wat de ervaringen zijn van onze klanten met de telefoonservice van SecretariA? Klik hier en bekijk alle reviews.

Inbound callcenter: gratis proefperiode

Benieuwd naar onze dienstverlening? Maak gebruik van onze gratis proefweek en ervaar zelf hoe snel en adequaat SecretariA werkt. Vraag de proefperiode via de website aan of bel ons: (010) 519 15 55.