Freelance Secretaresse

Met SecretariA heeft u een vaste secretaresse op maat, met de kwaliteit van een vaste kracht.

Freelance secretaresse

Heeft u behoefte aan secretariële ondersteuning, maar wilt u geen vaste secretaresse in dienst nemen? Dan is SecretariA de oplossing voor u. Met SecretariA heeft u een secretaresse op maat, met de kwaliteit van een vaste kracht. Dit betekent dat u een secretaresse inhuurt op het moment dat u haar daadwerkelijk nodig heeft. Passend bij uw bedrijf en de werkzaamheden selecteren wij een geschikte freelance secretaresse voor u die, indien nodig, bij u op locatie komt.

Werkzaamheden freelance secretaresse

De freelance secretaresse kan verschillende werkzaamheden voor u uitvoeren. U kunt hierbij denken aan:

  • vergaderingen notuleren;

  • agendabeheer/afspraken inplannen;

  • e-mail screenen en beantwoorden;

  • organisatie- en regelwerk;

  • correspondentie en mailings verzorgen;

  • teksten schrijven en redigeren;

  • (digitale) geluidsbestanden uitwerken;

  • debiteuren nabellen.

Hoe werkt de secretariële ondersteuning van SecretariA?

Bij SecretariA betaalt u alleen voor een secretaresse op het moment dat u daadwerkelijk ondersteuning nodig heeft. U bepaalt hoe de freelance secretaresse de werkzaamheden uitvoert, tegen een vooraf overeengekomen tarief. Zo verliest u nooit de controle over de werkzaamheden en de kosten van de freelance secretaresse.

Ervaar de voordelen van een freelance secretaresse

Interesse in ondersteuning door een freelance secretaresse of onze professionele telefoondienst? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of bel 010 – 519 1555.