Antwoordservice

Met SecretariA Telefoonbeantwoording mist u nooit meer een klant en loopt u geen omzet meer mis.

Adequate antwoordservice

Klanttevredenheid wordt voor een belangrijk deel bepaald door telefonische bereikbaarheid en de kwaliteit van dat klantcontact. Bent u altijd goed bereikbaar voor uw klanten? SecretariA zorgt voor een optimale telefonische bereikbaarheid. Wanneer u zelf afspraken heeft, onderweg bent of in alle rust wilt werken, staan onze ervaren telefonistes uw klanten en relaties snel en adequaat te woord. Zo biedt SecretariA u de kans om uw klanttevredenheid te verhogen en tegelijkertijd uw kosten te verlagen.

Antwoordservice voor kleine bedrijven en ZZP’ers

Een betrouwbare antwoordservice is niet alleen voor grote bedrijven, maar ook voor ZZP’ers belangrijk. Ondanks alle mobiele communicatiemiddelen en de drang naar constante bereikbaarheid is het prettig als u soms uw telefoon kunt doorschakelen naar ons. Uw klant krijgt dan een betrokken medewerker aan de lijn in plaats van een onpersoonlijk telefoonmenu of voicemailbox.

Antwoordservice voor grote bedrijven

Ook voor grote bedrijven met een receptioniste of telefoonteam kunnen wij van nut zijn. Op de piekmomenten heeft u geen wachtrijen: de telefoniste van SecretariA kan altijd bijspringen! Wat verstaan wij onder professionele antwoordservice?

  • U bepaalt hoe wij de telefoon aannemen en geeft de telefoniste bij SecretariA hiervoor instructies.

  • Wij voeren de gesprekken alsof wij in dienst zijn bij uw bedrijf en zorgen voor een duidelijke rapportage per e-mail.

  • Bij dringende boodschappen ontvangt u direct een sms of verbinden wij na overleg door. Er gaat geen telefonisch contact verloren.

  • Wij wimpelen telefonische acquisitie meteen voor u af.

  • Wij maken eventueel afspraken voor u of verstrekken informatie aan de klant.

  • U profiteert van onze zakelijk correcte en professionele uitstraling.

Zo werkt de antwoordservice van SecretariA:

  • U schakelt uw telefoon (vast en/of mobiel) door naar een speciaal voor u gereserveerd telefoonnummer in onze centrale.

  • Onze centrale herkent alle voor u binnenkomende gesprekken.

  • De doorschakeling is niet hoorbaar en uw telefoniste bij SecretariA neemt uw gesprekken met uw bedrijfsnaam aan.

  • Uiteraard is het wel noodzakelijk dat u uw telefoniste bij SecretariA goed instrueert en op de hoogte houdt van elke verandering in uw bedrijf.

Waarom kiest u voor onze antwoordservice?

  • U kunt onze antwoordservice 1 week gratis en vrijblijvend uitproberen.

  • U kunt na aanmelding binnen 4 uur doorschakelen.

  • U ontvangt gratis na ieder gesprek een verslag per e-mail en/of sms.

  • U heeft gratis uw eigen voicemailbox buiten kantoortijden.

  • Wij nemen de telefoon van 8:00 – 18.00 uur aan.

  • Wij hanteren geen inschrijfkosten of een opzegtermijn.

Naast onze antwoordservice en telefoondienst, bieden wij u de mogelijkheid tot een freelance secretaresse.

Lees de ervaringen van onze klanten

Klanten beoordelen onze antwoordservice gemiddeld met een 8,5! Wilt u weten wat de ervaringen zijn van onze klanten met de telefoonservice van SecretariA? Klik hier en bekijk alle reviews.

Antwoordservice: gratis proefperiode

Benieuwd naar onze antwoordservice? Maak gebruik van onze gratis proefweek en ervaar zelf hoe snel en adequaat de antwoordservice van SecretariA werkt. Vraag de proefperiode via de website aan of bel ons: (010) 519 15 55.