Klanttevredenheid wordt voor een belangrijk deel bepaald door bereikbaarheid. Hoe bereikbaar bent u voor uw klanten?

Door gebruik te maken van een professionele telefoondienst bent u altijd verzekerd van optimale telefonische bereikbaarheid. De ervaren telefonistes van SecretariA staan uw relaties vakkundig en klantgericht te woord.

SecretariA biedt u de kans om uw kwaliteit naar klanten te verhogen en tegelijkertijd uw kosten te verlagen. Met SecretariA kiest u voor een professionele en klantvriendelijke telefoondienst.

Wat verstaan wij onder een professionele telefoondienst:

  • U geeft ons team zelf instructies: u bepaalt hoe wij de telefoon aannemen.
  • Wij voeren de gesprekken “als uw eigen telefoniste” en zorgen voor een duidelijke rapportage per e-mail.
  • Geen telefonisch contact gaat verloren. Bij dringende boodschappen ontvangt u meteen een sms of na overleg verbinden wij het gesprek naar u door.
  • Telefonische acquisitie wordt voor u afgewimpeld.
  • Eventueel maken wij afspraken voor u of verstrekken wij informatie aan de klant.
  • U profiteert van onze zakelijk correcte en professionele uitstraling.

Betrouwbare telefoonaanname is niet alleen voor de zzp’er een ‘must’, maar ook voor het MKB. De telefoondienst van SecretariA heeft de meest ideale telefonistes die u zich kunt voorstellen. Ook voor grote bedrijven met een receptioniste of telefoonteam kunnen wij van nut zijn. Op de piekmomenten heeft u geen wachtrijen: de telefoondienst van SecretariA kan altijd bijspringen!


Zo werkt de telefoondienst van SecretariA:

  • U schakelt uw telefoon (vast en/of mobiel) door naar een speciaal voor u gereserveerd telefoonnummer op onze centrale.
  • Alle voor u binnenkomende gesprekken worden door de centrale herkend.
  • Doordat de doorschakeling niet hoorbaar is en uw gesprekken door ons professionele team met de naam van uw eigen onderneming worden aangenomen, heeft de beller de indruk dat hij met uw eigen medewerkster verbonden is.
  • Uiteraard is het wel noodzakelijk dat u uw telefoniste bij SecretariA goed instrueert en op de hoogte houdt van elke wijziging in uw onderneming waarover kan worden gebeld.


Waarom kiest u voor de telefoondienst van SecretariA?

  • U kunt onze telefoondienst 1 week gratis en vrijblijvend uitproberen;
  • U kunt na aanmelding direct doorschakelen;
  • U ontvangt gratis na ieder gesprek een verslag per e-mail en/of sms;
  • U heeft gratis uw eigen voicemailbox buiten kantoortijden;
  • Wij hanteren geen inschrijfkosten of een opzegtermijn.

Heeft u vragen of kunnen wij u verder helpen? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of via t: 010-519 1555.
Naast onze telefoondienst en telefoonservice, bieden wij u een professionele notuleerservice en de mogelijkheid tot een freelance secretaresse.