Mario van der Linden

Wij hebben louter positieve ervaringen met SecretariA. Snelheid van handelen, adequate afhandeling van telefoontjes en een prettig contact.
Wat wil je als ondernemer eigenlijk nog meer?

Mario van der LindenDelft Patents B.V.
Benno Vree

Inmiddels verzorgt SecretariA zo’n tien jaar de telefoondienst voor Natufog. Of wij tevreden zijn? Diverse klanten complimenteren ons uit zichzelf met de accurate en vriendelijke telefonistes! Beter kun je het niet wensen. Het is gewoon een TOP team.

Benno VreeNatufog
Eveline de Kuyper en Jaco Speksnijder

Sinds begin 2010 laten wij onze telefoontjes door SecretariA aannemen. SecretariA is ons destijds via-via aanbevolen. Het was hun enthousiasme over de werkwijze dat wij ook klant zijn geworden. Nu 6 jaar later zijn we nog steeds enthousiast en is SecretariA echt een onmisbaar en essentieel onderdeel binnen ons bedrijf. Alle inkomende telefoontjes worden professioneel door het team afgehandeld. De klant denkt met een medewerker van tvliftboy bv te maken te hebben en wordt adequaat en vriendelijk te woord gestaan. Wijzelf waarderen het meedenken en de vriendelijke manier van communiceren. Per sms en via e-mail worden we op de hoogte gehouden en dat werkt! Daarom dan ook aan onze collega’s op afstand, enorm bedankt!

Eveline de Kuyper en Jaco SpeksnijderTVLIFTBOY
Hélene Fokker en Marlon Borkulo

Fosteo is een jong en innovatief bedrijf in Rotterdam dat zich gespecialiseerd heeft in Osteopathie, Fysiotherapie en de Krullaards Perfect Reset behandeling. Osteopathie en KPR sluiten perfect op elkaar aan en wij zijn de enigen in Nederland die deze combinatie aanbieden.

U kunt bij ons naast rugklachten, nekklachten en schouderklachten ook terecht voor de minder voorkomende klachten als: hoofdpijn, migraine, aangezichtspijn, buikpijn, vermoeidheid, ’s nachts plassen en restless legs (onrustige benen). Als uw klacht er hier niet bij staat neem dan gerust contact op, wellicht kunnen wij u helpen.

Hélene Fokker en Marlon BorkuloFosteo
Marcel Hijdra

We zijn altijd bereikbaar en als het nodig blijkt, zijn we binnen één uur bij de klant. Dit lukt ons mede door de hulp van de professionele telefonistes van SecretariA. Als wij bij de klant zijn, kunnen we ons voor 100% bezig houden met onze werkzaamheden. Intussen vangt SecretariA de telefoontjes op van (potentiële) klanten. En als het nodig is, schakelen ze gelijk door. Zo lopen we geen opdrachten mis en zijn we onze klanten zo goed mogelijk van dienst.

Marcel HijdraHijmos
Gerold Zuiderwijk

Voor ons, maar voor welk bedrijf geldt dit niet, is een goede en klantgerichte telefonische bereikbaarheid vandaag de dag cruciaal. We merken dat klanten, heel terecht, steeds mondiger en veeleisender worden. Zelf altijd bereikbaar verwachten ze dat ook van andere organisaties. Een ondermaatse service wordt amper nog geaccepteerd. Veel van ons klantcontact verloopt bovendien via de telefoon. Wij beschouwen dit als een uitgelezen kans om onszelf te profileren en om een onuitwisbare indruk achter te laten.

We zijn dan ook enorm blij met de manier waarop SecretariA al vele jaren onze relaties te woord staat. Niet alleen uiterst professioneel, maar ook nog eens met het juiste gevoel. Zo hebben onze klanten daadwerkelijk de indruk een Haagcom-medewerker te spreken. Onderscheidend is daarbij de betrokkenheid die de medewerkers van SecretariA tonen voor ons werk en dat op hun beurt ook weten uit te stralen naar onze relaties. SecretariA is inmiddels dan ook een essentiële schakel gebleken in ons streven naar het optimaliseren van onze klantbeleving.

Gerold ZuiderwijkHaagcom
Walter Poppe

Als zelfstandig ondernemer heb ik mijn eigen audiciens praktijk in Bergschenhoek. Hiervoor heb ik vrij intensief contact met mijn klanten. Tijdens intake gesprekken doe ik ook de hoor- en spraaktesten. Het is voor mijn klanten en mijzelf natuurlijk erg storend indien ik tijdens deze metingen door de binnen komende telefoongesprekken afgeleid wordt.

Sinds voorjaar 2015 werk ik samen met SecretariA. Tijdens een prima eerste gesprek met Annelies Dekker hebben we samen mijn wensen geïnventariseerd zodat medewerkers van SecretariA precies weten wat ze moeten doen wanneer mijn klanten bellen. Hoofdzakelijk bellen er klanten die een afspraak willen maken. Door de toepassing van Google Agenda kan SecretariA deze direct in mijn agenda plannen. Nadat ze dat hebben gedaan sturen ze direct een kort mailtje waarin ze de belangrijkste zaken aan mij doorgeven. In sommige situaties wil een klant mij direct even spreken. SecretariA kan een klant in die gevallen via mijn mobiele nummer doorverbinden. We hebben ook afspraken gemaakt over binnenkomende gesprekken van allerlei niet-hoorbranche gebonden vertegenwoordigers en verkopers. SecretariA vangt deze keurig af voor mij. Ik ben zeer te spreken over de professionele manier van aanpak van SecretariA en zou dit een ander dan ook van harte aanbevelen. Het doorschakelen van de telefoon via SecretariA ontzorgt mij zodat ik mijn handen (en oren ;-)) vrij heb om mijn klanten in de praktijk van dienst te kunnen zijn.

Walter PoppeHoorstudio Lansingerland
Martin Thoolen & Wendy Hobbelink

Tja, wat kunnen wij nog toevoegen aan al deze herkenbare ervaringen met SecretariA. Ook in onze zoektocht een paar jaar geleden, bleek al dat ze met kop en schouders boven alle bureaus uitstegen. Professioneel, afgestemd op onze doelgroep van managers en professionals en persoonlijk betrokken. Open en aanspreekbaar.

In deze digitale tijd waarbij het ‘ik’ steeds meer plek krijgt, zijn we de verbinding met onszelf, onze medemens in werk en leven soms vergeten. Als geen ander weet SecretariA die verharding te verbreken en de verbinding weer tot leven te roepen. Een latent verlangen wat het samenwerken zoveel prettiger en effectiever maakt. Laten we wel wezen, wat heb je liever aan de lijn, je digitale robot met ‘tig’ menu’s voordat je echt geholpen wordt. Of, echte betrokkenheid en toewijding van mensen die hun vak verstaan.

Als je met SecretariA in zee gaat, ontvang je dit laatste, maar bovenal je klanten die een menselijk én professioneel visitekaartje ontvangen door hun dienst en benaderingswijze. Plezierig en succesvol! Waar wacht u op als ondernemer: Pak die telefoon en verrijk uw bedrijf!”

Wij zijn Circumference. Wij willen mensen helpen in succes en groei, helpen om iets tot stand te brengen wat er werkelijk toe doet voor mensen in organisaties, individueel of in teams. Ons nieuwe gedachtegoed komt na 5 jaar schrijven uit in ons debuutboek in de lente van 2012. Voor meer informatie, zie: circumference.nl.

Martin Thoolen & Wendy HobbelinkCircumference
Camiel Schuurman

Sinds een aantal jaren maken wij gebruik van de ondersteuning die SecretariA ons kan bieden. Hierbij spreken wij bewust van ondersteuning omdat wij SecretariA steeds meer zien als een belangrijk onderdeel van ons bedrijf. Vooral de zekerheid die SecretariA ons kan bieden is zeer waardevol; gedurende het gehele jaar zijn wij er zeker van dat onze telefonische oproepen professioneel worden beantwoord. Het grootste compliment is natuurlijk dat onze klanten regelmatig aangeven ‘ik heb telefonisch reeds gesproken met uw collega’.

Camiel SchuurmanSRMT Register Makelaars en Taxateurs
Ron Koenst

Wij maken nu al enkele jaren met volle tevredenheid gebruik van SecretariA. De medewerkers van SecretariA nemen niet alleen de telefoon op, maar draaien als volleerde collega’s mee in het bedrijfsproces van Lease2Move. Klanten en leveranciers hebben altijd het idee contact te hebben met een medewerker van Lease2Move. Kijk en dat is voor ons nu heel belangrijk. Deze hoge mate van professionaliteit alsmede het inleven in de bedrijfsprocessen, doorhebben waar het in de autoleasing om gaat. Meedenkend, persoonlijk en representatief aan de telefoon, dat is SecretariA.

Ron KoenstLease2Move
Eric Wonnink

Claimpoint is één van de “oudste” relaties van SecretariA. Zij zijn al vanaf het prille begin, sinds 1997, klant bij ons. Claimpoint is het moederbedrijf van WGA control, ZW control en Loonsanctie. Deskundige partijen voor alle mogelijke vraagstukken van werkgevers op het gebied van WAO, WIA, ZW en Poortwachter. Zij werken voor veel grote, gerenommeerde klanten maar ook veelal voor het MKB.

Eric Wonnink: “Wij verlagen bijvoorbeeld op no cure no pay basis de gedifferentieerde (flex) premie WGA en (flex) premie ZW (valt jaarlijks in december in de bus). De opbrengst voor de klant is gemiddeld 0,5% van de loonsom. Wat we zeker ook niet willen is de telefoon opnemen. Juist voor dat laatste hebben we SecretariA en daar zijn we erg blij mee! Deze manier van werken stelt ons juist in staat om ons te focussen op ons hoogwaardige kunstje en te genieten van mijn land in Portugal.”

Eric WonninkClaimpoint
Erik Dols

In 2013 zijn wij gestart met WorkingED – (Inter)national Recruitment. Aangezien wij regelmatig onderweg zijn of in gesprek met onze opdrachtgevers of kandidaten waren wij met momenten telefonisch niet of slecht bereikbaar. Wij hebben toen gekozen een externe partij te zoeken die ons hierbij kon helpen. Dit is SecretariA geworden. Inmiddels zijn wij drie jaar verder en zeer tevreden over de dienstverlening van SecretariA, de telefoontjes vanuit diverse landen in Europa worden professioneel beantwoord en de medewerkers denken ook mee (eventuele verkopers van allerlei partijen worden op afstand gehouden). Wij zijn dan ook blij dat we in onze opstartfase gebruikt hebben gemaakt van de diensten van SecretariA, dit heeft meegeholpen aan de uitstraling van WorkingED.

Erik DolsWorkingED – (Inter)national Recruitment
Jolanda van den Born

Jolanda van den Born schakelt alleen in het hoogseizoen de telefoon naar SecretariA door. “Terwijl de gasten in zwemshort of bikini op het dek liggen en vanaf de boot genieten van de natuur, de strandjes, de besneeuwde bergtoppen in de verte en de schittering van de zon op het water, zorgt SecretariA ervoor dat een verslag van ieder telefoontje netjes bij ons binnenkomt. Bedankt daarvoor! Wij maken er ieder seizoen graag weer gebruik van.”

Jolanda van den BornMavi Travel
Henk Jan van Harten

Henk Jan van Harten: “Kort nadat ik naar SecretariA was overgestapt, kreeg ik van verschillende klanten complimenten over hoe zij aan de telefoon werden behandeld. Ik ben dan ook van mening dat de medewerkers van SecretariA goed begrijpen wat de verwachtingen zijn van degene die belt. Dat horen klanten meteen. Er zit niet iemand een bericht door te geven, nee, er wordt geluisterd en de juiste vragen worden gesteld. Daar komt nog bij dat alle medewerkers vriendelijk zijn. Voor mij en mijn collega’s was dat een hele vooruitgang in vergelijking met onze vorige antwoordservice. Daar waren klanten over gaan klagen. Dat is nu verleden tijd. We kunnen met een gerust hart de deur uit. “

Henk Jan van HartenBureau Van Harten
Merel van Boheemen

Al jaren is Merel van Boheemen klant van SecretariA. “Ik ben zeer tevreden over de medewerkers en hun dienstverlening. Regelmatig reageren (nieuwe) klanten enthousiast over de wijze waarop met aandacht wordt geluisterd en de berichten nauwkeurig worden doorgegeven. Het is een feest voor mij om met SecretariA samen te werken omdat de uitstraling van het bedrijf erg matcht met mijn bedrijf. SecretariA denkt mee, is flexibel, staat voor kwaliteit en vernieuwing”.

Bureau La Bohême helpt mensen bij ontwikkeling van bewustzijn en de vertaling hiervan naar hun leven en bedrijf door middel van coaching en advies, administratie en de workshop: geld is energie. Voor meer informatie kijk op: www.merelvanboheemen.nl.

Merel van BoheemenMerel van Boheemen
Jaap de Ruiter

Jaap de Ruiter: “Dagelijks ervaar ik de toegevoegde waarde van SecretariA. Dankzij de professionele ondersteuning van SecretariA kan ik mijn klanten beter bedienen. Ook als ik weg ben of in gesprek ben met een klant, wordt mijn telefoon op een warme, vriendelijke en zakelijke manier opgenomen. Ik leg voor mezelf de lat al hoog, dus ook voor de partners die een visitekaartje zijn voor mijn bedrijf. Dat is SecretariA zonder meer: ze zijn kwalitatief heel goed en mijn klant merkt niet eens dat hij niet direct mijn bedrijf aan de lijn heeft. Dankzij de service van SecretariA kan ik mijn bedrijf verder uitbouwen, omdat ik weet dat ik gesteund word. Met name voor iemand die vooral alleen werkt of die qua medewerkers omvang nog klein is, zijn de diensten van SecretariA een uitkomst. En wat zo leuk is, ik hoor ook van mijn klanten alleen maar positieve geluiden als zij via SecretariA contact hebben met mijn bedrijf. “Wat heb jij een vriendelijke secretaresse, ze wist echt precies wat ik wilde van je,” hoor ik dan.

Ik kan SecretariA dan ook van harte aanbevelen bij anderen, net zoals anderen dat ook bij mij hebben gedaan.”

Jaap de RuiterJacobs Presentation Products
Nathanja van Beem

SecretariA staat mij bij bij het opnemen van de telefoon en het beheren van mijn agenda. Voorheen deed ik het tussendoor. Met als gevolg dat ik overdag niet bereikbaar was. Nu ben ik bereikbaar en kunnen afspraken gewoon ingepland worden zonder vijf keer heen en weer te bellen en voicemails in te spreken. Een vaste secretaresse die je niet fulltime in dienst hoeft te nemen en je bedrijf van binnen en buiten kent, altijd bereikbaar is en die gewoon zorgt dat mijn agenda vol staat met afspraken. Ik hoef alleen nog maar te coachen. En je betaalt op basis van het aantal telefoontjes en aantal gemaakt afspraken.

Voor een overzichtelijk bedrag per maand ben ik volledig ontzorgd! Mijn klanten krijgen een super klantvriendelijke SecretariA medewerk(st)er aan de lijn en worden geïnteresseerd en correct te woord gestaan, als het moet in het Duits of Engels. Na ieder telefoontje ontvang ik direct een mailtje met naam, telefoonnummer en de boodschap en dat geeft Rust in mijn Werk!

Ik ben nu bereikbaar tijdens vakantie, gezinslogistiek, gesprekken of als ik even rustig verslagen of offertes wil uitwerken. Op deze manier heb ik zowel bij een coaching gesprek, als bij een telefoongesprek altijd de tijd en de volle aandacht voor mijn klant. Mijn klanten krijgen een echte persoon aan de lijn, geen voicemails meer inspreken, telefoonmenu’s of een bandje maar ‘gewoon’ echte mensen en persoonlijk contact.

Mijn klanten verdienen SecretariA!

Nathanja van BeemAct Your Self Coaching