Fijne feestdagen en een gezond en succesvol 2018!

2018 sluipt langzaam dichterbij. De decembermaand is altijd zo voorbij. We leven toe naar de feestdagen, het eind van het jaar en het begin van het nieuwe jaar. Tijd om ook even stil te staan bij andere zaken, zoals hulp aan anderen die het minder getroffen hebben. In deze nieuwsbrief aandacht voor een van onze klanten, […]

Stichting Urban Skillsz voor Rotterdamse jongeren

Stichting Urban Skillsz is sinds begin 2017 onze klant. Deze stichting is een zorg- en welzijnsorganisatie en richt zich op jeugdwerk, begeleiding, dagbesteding en arbeidstoeleiding van jongeren tussen de 10 en 27 jaar. Het gaat om talentvolle jongeren in een kwetsbare omgeving en/of situatie met de overtuiging dat iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of geaardheid, […]

Hoogste aantal woningverkopen ooit

Volgens het CBS zijn er 61.000 woningen verkocht in het 3e kwartaal. Het hoogste aantal ooit in een kwartaal. Onze klanten die makelaar zijn, schakelen ook regelmatig naar ons door. Als ze naar hun afspraken zijn, noteren wij de gegevens en afspraakvoorkeuren van hun klanten! Een win-win situatie. http://wqd.nl/XvDj

Kan Artificial Intelligence een telefoniste vervangen?

  Kan AI, Artificial Intelligence, een telefoniste vervangen? Een beller heeft liever persoonlijk contact blijkt uit onze ervaring. Geen keuzemenu om bij de juiste persoon terecht te komen. De telefoniste maakt de keuze op basis van kennis en ervaring, waardoor de juiste verbinding sneller tot stand komt. Bovendien wil een geëmotioneerde beller geen robot maar […]

Tijd is geld – Nieuwsbrief september 2017

September is de maand waarin het kabinet de plannen voor het komende jaar en de bijhorende begroting kenbaar maakt tijdens Prinsjesdag. Ook afgelopen dinsdag was het weer zover, het weliswaar demissionaire, kabinet presenteerde de Rijksbegroting en de Miljoenennota 2018. De belangrijkste plannen voor 2018 en wat deze plannen kosten. Voor mij ook een reden om […]

Debiteuren nabellen: “Als beller krijg je je geld sneller”

Wist u dat we een nieuwe dienst bieden? Namelijk debiteuren nabellen. Voordat u de openstaande facturen uitbesteedt aan een incassobureau, kan SecretariA uw debiteur eerst bellen. Een vriendelijke tussenweg voor als u uw debiteur nog een kans wil geven. Helemaal volgens uw instructie bellen we de klanten die nog een openstaande factuur hebben na. Vriendelijk […]