Marlon Borkulo en Hélène Fokker

Fosteo en KPR Rotterdam: Experts in bewegen

Vanaf het voorjaar 2016 nemen wij de telefoon aan voor Fosteo en KPR Rotterdam. Wij beantwoorden eenvoudige vragen en plannen afspraken in. Wat Fosteo uniek maakt, is de mix van drie therapieën die ze aanbieden om mensen van lichamelijke klachten af te helpen. Osteopathie, fysiotherapie en KPR, dat staat voor Krullaards Perfect Reset therapie. Deze […]

STOPT: omgaan met lastige situaties.

Mensen die een klacht of opmerking hebben zullen het altijd doorvertellen. Jij bepaalt of dat verhaal een positief of negatief einde krijgt! Zorg dat een lastige situatie bij jou STOPT. Waar staat de STOPT-methode voor? 1. Stel vragen Vraag vanuit je zelf naar wat er gebeurd is. Doe dat in een aantal vragen zodat de […]

Fijne feestdagen en een gezond en succesvol 2018!

2018 sluipt langzaam dichterbij. De decembermaand is altijd zo voorbij. We leven toe naar de feestdagen, het eind van het jaar en het begin van het nieuwe jaar. Tijd om ook even stil te staan bij andere zaken, zoals hulp aan anderen die het minder getroffen hebben. In deze nieuwsbrief aandacht voor een van onze klanten, […]

Stichting Urban Skillsz voor Rotterdamse jongeren

Stichting Urban Skillsz is sinds begin 2017 onze klant. Deze stichting is een zorg- en welzijnsorganisatie en richt zich op jeugdwerk, begeleiding, dagbesteding en arbeidstoeleiding van jongeren tussen de 10 en 27 jaar. Het gaat om talentvolle jongeren in een kwetsbare omgeving en/of situatie met de overtuiging dat iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, afkomst of geaardheid, […]

Hoogste aantal woningverkopen ooit

Volgens het CBS zijn er 61.000 woningen verkocht in het 3e kwartaal. Het hoogste aantal ooit in een kwartaal. Onze klanten die makelaar zijn, schakelen ook regelmatig naar ons door. Als ze naar hun afspraken zijn, noteren wij de gegevens en afspraakvoorkeuren van hun klanten! Een win-win situatie. http://wqd.nl/XvDj

Kan Artificial Intelligence een telefoniste vervangen?

  Kan AI, Artificial Intelligence, een telefoniste vervangen? Een beller heeft liever persoonlijk contact blijkt uit onze ervaring. Geen keuzemenu om bij de juiste persoon terecht te komen. De telefoniste maakt de keuze op basis van kennis en ervaring, waardoor de juiste verbinding sneller tot stand komt. Bovendien wil een geëmotioneerde beller geen robot maar […]